Noticia bomba: o PP subvenciona o reintegracionismo
25/Novembro/2009
Si, señor. O DOG de hoxe certifica -tal e como se recolle na portada de Chuza!- que o actual goberno galego (sustentado pola maioría absoluta do Partido Popular) non só subvenciona unha entidade reintegrata como a AGAL con 12.914,10 euros, senón que esa subvención é a segunda maior de todas as concedidas na última remesa de axudas da Consellería de Cultura, onde por certo non aparece nin A Mesa pola Normalización Lingüística nin tampouco o brazo académico da AGAL, a arquifamosa-no-mundo-enteiro Academia Galega da Língua Portuguesa (aínda que… todo-se-andará)
A min, a todo isto, só se me ocorre unha frase:
WHERE IS YOUR GOD NOW???!!
PD: Valentim R. Fagim, presidente actual da AGAL, empezou a colaborar no Xornal. Moi mal lle debe de ir (ao xornal). ![]()
Artigo gardado en: lingua, política, reintegratas



58 comentarios Deixa o teu comentario
1. koroshiya.itchy | 25/Novembro/2009 at 20:31
Our God is Feijão!
Se não és do PP, fode-te!
XD XD XD
2. alema | 25/Novembro/2009 at 20:34
xD xD xD
3. Pedro Bravo | 25/Novembro/2009 at 21:25
Que eu saiba, falta que o governo aplique coerentemente os princípios públicos que regem a concessão das subvenções também com NOVAS DA GALIZA. É dizer: que cumpra a lei. Isto é o que parece que lhe parece ao autor uma notícia “espantosa”.
4. Galeguzo | 25/Novembro/2009 at 21:47
Regresso efemeramente a este blogue para comentar duas cousas:
1) Os artigos do Valentim são do melhor que se pode ler
2) O bipartido também deu ajudas à AGAL, como se pode ver por exemplo aqui (http://pglingua.org/index.php?option=com_content&view=article&id=432:cultura-nega-ajuda-a-agal-para-a-reedicom-do-sempre-na-galiza&catid=23:agal-editora&Itemid=62)
3) Na parte superior do PGL (http://pglingua.org) pode-se ver um banner que foi contratado também polo governo bipartido e que figurará aí até 31 de dezembro deste ano
4) A AGAL é uma associação legal fundada em 1982 e integrada por cidadãs e cidadãos que pagamos os nossos impostos… só faltava que fosse excluída sistematicamente de qualquer tipo de ajuda
5) Dizer que a AGLP é o braço académico da AGAL é pura e simplesmente mentir. O único vínculo, como sabes de sobra, é que alguns dos académicos da AGLP são sócios da AGAL (outros muitos não o são). Fora disso, colaborações ocasionais como com muitas outras organizações (A Gentalha do Pichel, A Esmorga… ou a própria Mesa, entre outras).
Fora destes pontos não tenho mais que dizer, e se o Alema quer mais explicações já sabe como localizar-me
5. alema | 25/Novembro/2009 at 21:55
#4
5) bueno
pois o presidente da AGLP así o dixo nunha recente entrevista en vídeo no PGL, o brazo mediático da AGAL :D… (que eles eran os “académicos” e que para outras cousas estaban “outros”)
ñeñeñeñeñeñe subvencionados polo PP!!!!
ñeñeñeñeñeñe subvencionados polo PP!!! :DDDDDD
:DDDD
tómeo con humor, home!
:DDDDD
6. Pedro Bravo | 25/Novembro/2009 at 22:25
Subvencionados pola lei. Ou não sabes o que é isso?
7. Galeguzo | 25/Novembro/2009 at 22:55
#5 Alema, o único ‘braço académico’ da AGAL é a sua Comissom Lingüística. E além disso, o que Montero Santalha disse pouco tem a ver com o que dizes tu.
E com humor tomo-o, como me consta que leste: http://chuza.org/historia/o-goberno-galego-reconece-a-labor-cultural-de-agal#comentario-5
8. koroshiya.itchy | 26/Novembro/2009 at 0:49
Enveja Alema?
9. alema | 26/Novembro/2009 at 0:51
INveja
10. O de sempre | 26/Novembro/2009 at 1:12
É o de sempre: profesores universitarios reintegracionistas enchufados por rectores do PP, subvencións do Ministerio de Cultura á AGAL e de novo subvención do PP anti-galego ao reintegracionismo. Se fose a FPG a que recibise ese diñeiro dun PP, o peor da Historia, que quere acabar co noso idioma, ¿que diriamos? ¿Que pasa, temos que aplaudir porque financien o reintegracionismo? Moitos preferirán pensar que Frijolito se deu conta por fin de que son os seus mellores aliados para acabar coa lingua galega. Non lles dan eses cartos á Mesa, non, nin ás Redes Escarlata, nin ao CulturGal. Eles saben moi ben onde hai que pór diñeiro.
11. O de sempre | 26/Novembro/2009 at 1:17
En canto ao de Fagim é fácil de explicar que colabore no Xornal. En primeiro lugar deixaron de pagar aos columnistas e despois saben que nunca escribirá contra as empresas do pelotazo da construción en Madrid (xa sabedes porque…) nin contra as Caixas do Capital, que se vai portar ben iso si en correcto portugués. Pensade só canta xente de esquerdas de verdade deixan escribir nese Xornal.
12. Konichiguá | 26/Novembro/2009 at 1:17
Pois: Inveja.
O alema quer receber subsídios do PP, do PSOE ou de quem for polo seu grande ‘contributo’ para [o derrubamento] da cultura galega …
Manda caralho! Como estará este “país” para que qualquer pailám se escandalize porque a associaçom que aglutina as melhores cabeças pensantes da Galiza receba subsídios públicos com os dinheiros PAGADOS POR TODOS OS CONTRIBUÍNTES, TAMBÉM OS REINTEGRACIONISTAS!!
13. Konichiguá | 26/Novembro/2009 at 1:21
Haha !! … Dinheiro para as Redes ’señorita’ Escarlata ??? Para que? Para erguer um monumento ao culto à “personalidá” de Xoxé Luix Mendex Hierrín ??
Huashuas !!
14. Konichiguá | 26/Novembro/2009 at 1:26
Em fim … discriminados durante décadas neste País de ‘poltroneiros subvencionados profesionales’ (a começar polo independentista oficial do réxime) e agora estes pailães a alporizarem-se por tornar a umha mínima normalidade democrática onde as ajudas públicas sejam concedidas independentemente da origem, raça … OU NORMATIVA LINGUÍSTICA EMPREGADA.
Manda Nabo! E depois virám falando-nos em “democracia” ….. !
15. Banzai | 26/Novembro/2009 at 10:37
Ten razón o de sempre, é o de sempre: se os españolismos do galego, pecado mortal, os do portugués son sacramento. Se calquera asociación cultural que escribe en galego recibe cartos de quen sexa, son uns vendidos e uns subvencionados, se os recibe calquera asociación que escriba en portugués, un recoñecemento e unha mostra de democracia.
E por certo, o de que na AGAL están as mellores cabezas é un chiste, non? Por cada autor que escriba ese portugués chafalleiro que usan algúns hai trinta, non dez, que lles dan mil voltas (en galego por suposto).
O PP apoia o reintegracionismo con diñeiro. Por algo será.
16. olizinho | 26/Novembro/2009 at 11:28
que divertido resulta ler trolls isolinos, havia bem tempo que nom me topava com eles
de verdade, ninguem vos obriga a escrever em reintegrado como já figerom os nossos ante-passados. Podedes seguir a utilizar essa pseudo-norma de gallego-castellano todo o que quigerdes, algum dia bateredes com o focinho no duro muro do dialectalismo castelhano. Entom, viredes chorando, mas provavelmente já será tarde de mais. Lá vos.
17. koroshiya.itchy | 26/Novembro/2009 at 11:37
Trilha sonora deste comentário :
http://www.youtube.com/watch?v=1rt4YTy4g9g
Se a Mesa pola Normalización Lingüística levasse mil milhões de euros, todos estariamos contentes. E se lhos desse Feijóo, mais.
Mas bom, os que odeiam a normativa histórica do galego ainda muito vão sofrer, porque é o futuro. Até Feijóo sabe.
Castrapo is dead.
18. Banzai | 26/Novembro/2009 at 12:59
Que os nosos antepasados escribían o ke? Se os teus antepasados son lisboetas pois ao mellor. Xa vemos que non consideras a Rosalía a túa antepasada, nin a Curros nin a Pondal (Pondal escribía un galego culto, sen lh nin nh), é porque eran da aldea?
E a korosha, pois mira que ben, acabas de descubrilo! Parabéns reintegrados! Así que Feijoo resulta que agora…. quere futuro para o galego!!! E por iso o PP financia a AGAL!
Hostia puta, isto hai que publicalo e pintalo polas paredes, e ademais mira que ben que nin tedes que corrixirlle o apelido en castrapo: FEIJOO AMIGO DA LÍNGUA, FEIJOO SABE QUE O FUTURO É O PORTUGUÊS, FEIJOO LIVES! CASTRAPO DEAD. VIVA FEIJOO, MORRA A MESA! Ai tedes novas palabras de orde, ala. De verdade que é para flipar.
19. Pailaroco | 26/Novembro/2009 at 13:44
¿Cómo que non teñen que corrixirlle o apelido? ¿En reintegrado non é Feijó?
20. croios detector | 26/Novembro/2009 at 14:03
haverá que entrevistar ao Presidente da AGAL na TVG de manha nao é?
21. croios detector | 26/Novembro/2009 at 14:04
o mais fascinante deste comentários e que sao mentira “Que os nosos antepasados escribían o ke? Se os teus antepasados son lisboetas pois ao mellor. Xa vemos que non consideras a Rosalía a túa antepasada, nin a Curros nin a Pondal (Pondal escribía un galego culto, sen lh nin nh), é porque eran da aldea?”
Senhor X Pondal escrevia com ortografia ETIMOLÓGICA como A MAIORIA DOS NOSSOS ANTEPASSADOS.
se querem seguir acreditando em mentiras, continuem
22. Banzai | 26/Novembro/2009 at 14:14
“Croios detector”: non liches a Pondal na túa vida, polo que se mira. Escribía en galego con j e g, si, pero tamén coa moi etimolóxica ll e a histórica ñ, igual que os primeiros autores de cantigas, que tampouco liches na túa vida ou ao mellor coñeces só por transcrición portuguesa. A maioría dos nosos antepasados, os galegos, non escriben portugués. Es ti o único que estás mentindo.
23. koroshiya.itchy | 26/Novembro/2009 at 16:06
Banzai deixa essa drogha que estas a tomar que é malíssima. Se queres continuar a escrever com a ortografia castelhana. Perfeito. Não há problema. Ora, ser, é “castellana de Castilla”. Ponto redondo. Se escritores galegos empregaram as grafias castelhanas é porque, simplesmente, não sabiam da lírica galega medieval e portanto não sabiam que o galego tinha uma grafia própria e não era uma língua ágrafa.
As línguas ágrafas adoitam ser transcritas com a ortografia da língua dominante porque é a que a gente conhece. Os precursores achavam que o galego era uma língua ágrafa e grafaram-na com as grafias castelhanas porque eram as únicas que conheciam. Se, em troques de estar alfabetizados em castelhano, tivessem estado em russo, pois hoje o galego escreveria-se em alfabeto cirílico.
Mas acontence, como soubemos mais tarde, que o galego não era uma língua ágrafa, que tinha uma ortografia antes do ressurgimento e que a grafia moderna do português é herdeira directa dessas grafias próprias do galego.
Rosalia? Agiu como agiram os franceses nas colónias, transcrevendo o dialecto ou crioulo aborigem para as grafias da sua língua materna ou aquela na que fora alfabetizada, neste caso o castelhano. Uma burda adaptação fonética.
24. O Peto Lareto | 26/Novembro/2009 at 20:37
God save our president and our reitegrata army.
25. Banzai | 27/Novembro/2009 at 0:50
Koroshiya es completamente analfabeto/a. Non che fai falta droga para dicir asneiras. Quen non sabía da lírica medieval? Sarmiento? Murguía? Ou se cadra Cunqueiro?
Es analfabeto e ademais repites o que aprendiches sen saírte do guión, porque che dá moito medo, entón cando che din que non hai tal “ortografía etimolóxica” porque o ll é máis etimolóxico ca o lh, entón calas coma un cadeliño, e cando che din que tampouco é histórica, porque o nn/ni/ñ é anterior ao nh, calas outra vez.
E de Rosalía di algo cando leas as últimas cousas que se publican sobre ela, que están practicamente todas en galego, a ver se así deixas de repetir consignas coma un loro.
26. spqr | 27/Novembro/2009 at 9:38
Para notica bomba a do xuiz de “Madrí” que ameaza con quitarlle a custodia dunha rapaza a sua nai, se voltan para Galicia, pois vai ter que estudar materias en galego. Descoñezo porque unha noticia BOMBA coma esta non merece a súa analise Sr. Alema. Todo o demais son parvadas.
27. Resposta | 27/Novembro/2009 at 11:09
De parvadas nada, meu home, dincho ben arriba, se outros que non son reintegracionistas reciben dous millóns das antigas pesetas do fascista español Feijoo, habería ese silencio sospeitoso deses lusistas tan críticos co resto do mundo que non son eles.
28. koroshiya.itchy | 27/Novembro/2009 at 11:44
Banzai, a ortografia que usas é a espaÑola, sim ou sim? Por que a galega é idêndica da castelhana? Son coincidencias de la vida o es la evolución natural de la lengua? XD
29. Prosciutto | 27/Novembro/2009 at 12:00
Que se subvencionem as associações reintegracionistas parece-me coerente: essencialmente promovem o uso do galego e, ademais, procuram dar-lhe à língua uma dimensom internacional que nos pode dar muitos benefícios. O atual governo da Xunta nom é da minha simpatia pero neste aspeito penso que está a fazer uma boa cousa… que já se iniciara co anterior governo, nom o esqueçamos. O que fam mal (e som muitas cousas) hai-no que dizer, pero se fam algo bo tampouco hai por quê calá-lo, ho?
Que mal tem querer ver se a proposta reintegracionista dá resultados positivos?
30. Xamón | 27/Novembro/2009 at 15:13
Tes razón, que se subvencione o reintegracionismo é coherente co ultraespañolismo que encabeza Feijoo.
Por iso mesmo non se subvencionan nin asociacións pola normalización lingüística nin grupos de filiación nacionalista e/ou independentista.
Non sodes vós os que acusades de “vendidos” e “subvencionados aos demais? Pois o desta subvención ides ter que explicalo non unha, senón moitas veces durante os próximos anos… Pactastes co PP?
31. João | 27/Novembro/2009 at 18:27
Caramba Galegos! Têm que ser tão parecidos a nós Portugueses? Trinta comentários sobre um pretenso subsídio dado aos reintegracionistas!!!
A sério, mas alguém acredita mesmo que o PP é reintegracionista? Penso que não, mas como nós portugueses, vocês gostam de retórica…parecem o nosso parlamento em Lisboa.
Vendo-vos assim, perdoem-me, mas percebe-se o porquê da Galiza não ser independente. Ainda bem que os nossos antepassados não eram assim, como somos actualmente (Portugueses e Galegos), senão a batalha de Aljubarrota teria sido uma grande derrota para nós…passaríamos o tempo todo a discutir questões de “lana caprina” para nada dicidir.
32. Presunto | 28/Novembro/2009 at 2:30
Non señor, o PP non é reintegracionista, o PP subvenciona o reintegracionismo ao mesmo tempo que se deixa asociacións normalizadoras e grupos nacionalistas sen diñeiro. Deixo o intelixente señor portugués que tire as súas conclusións.
33. koroshiya.itchy | 28/Novembro/2009 at 13:35
#32 Eis o cerne da questão. Não é que o PP queira favorecer a AGAL, mais bem quer deixar fóra as organizações directamente controladas polo Bloco. É um castigo. Então, quem fica? Toxos e Flores e a AGAL. Não tinha muitas mais opções
34. Portugaliza | 28/Novembro/2009 at 20:18
A quantos umbiguistas lhes rinchariam os dentes escrevendo aqui…
Fanatismo… puro e duro fanatismo umbiguista… ou será fruto do duplo-constrangimento ??
Verificamos que a tónica dos intelectuais galegos, fazendo mais ou menos concessões à Portugalidade, incidia no aferro em preservar a ” singularidade galega”. Perguntamos: em que consiste semelhante singularidade, a quem diz respeito ou contra quem vai dirigida ? …….. e concluímos por reafirmar a fundamental identidade entre os dois tipos humanos, no físico e no moral, rematando com esta interrogação: somos ou não parecidos como duas folhas da mesma árvore, para não dizer como duas gotas de água?
M. Rodrigues Lapa
E os Bos filhos do Luso
e os fortes irmans
nun só noo, fortemente,
os dous constringirás:
tal é a somelhança sonora
do garrido falar !
Si… dos filhos do Luso,
qu’apartados estan
por real estulticia
da groriosa nai,
ó pastor boo e forte
algun dia serás,
qu’a tríbu vagarosa
ao deixado clan
o descarriado gado,
qu’agora errando está,
ao redil antigo
gloriosa volverás.
Eduardo Pondal ( Queixumes dos Pinos)
Quem sois vós fanáticos umbiguistas para falar por quem já tinha voz de sobra para falar ?
35. O de sempre | 29/Novembro/2009 at 0:57
O de sempre, manipulando a maneira de escribir de Pondal e argumentando moi pobremente contra a evidencia de que o PP subvenciona o reintegracionismo.
Non fai falta máis que unha cousa, pensen se o PP lle dese esa subvención a algún grupo nacionalista que defende a indepedencia da lingua galega. A estas horas os foros lusistas estarían fervendo con acusacións de colaboracionismo!!!
36. Joãm | 29/Novembro/2009 at 1:55
NOTÍCIA BOMBA.
O “osiño gominola” virou reintegrata, vejam e ouçam: http://www.youtube.com/watch?v=0lEJw23qKEE
Eu som-che reintegrata,
um doce reintegrata,
um doce reinte-reinte-reinte-reinte-reintegrata,
oeo.
“Bueno”,
“bueno” nom é galego,
nem “jueves”, nem “abuelo”,
nem dios nem “mola mogollón”
Olha,
eu canto em galego,
no idioma em que eu canto
falamos douscentos milhões.
Eu som-che reintegrata,
um doce reintegrata,
um doce reinte-reinte-reinte-reinte-reintegrata,
oeo.
Ga-ga-galego-português-guês
Ga-ga-galego-português-guês
Ga-ga-galego-português-guês
Fai-te reintegrata
Ga-ga-galego-português-guês
Ga-ga-galego-português-guês
Ga-ga-galego-português-guês
Fai-te reintegrata
Eu som-che reintegrata,
um doce reintegrata,
um doce reinte-reinte-reinte-reinte-reintegrata,
oeo.
Fai-te já.
37. ilegível | 29/Novembro/2009 at 5:40
36. Joãm
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
38. Galeguzo | 29/Novembro/2009 at 12:30
Há que ser profundamente idiota para escrever este comentário. Obviamente nem leste as bases da convocatória das subvenções (usa o Google), nem polo que vejo a relação de beneficiários.
Que não há nacionalistas entre os beneficiados? E logo o que é a “Fundación Galiza Sempre”? E a “Asociación Galega de Historiadores” (mais que nacionalista galega seria melhor dizer que é nacional galega)? E o “Pedrón de Ouro”? E as fundações “Otero Pedrayo” e “Vicente Risco” tampouco têm mesmo que só for um chisco de nacionalismo?
Mas também o PSOE (e afins) levam subsídios, aí está por exemplo a “Fundación Luís Tilve”.
E bom, a mim que me digam com quem andam a “Fundación Sondeseu”, a “Fundación Laxeiro” ou a “Universidade Rural Galega” (que tem como vogal um membro da diretiva do Sindicato Labrego Galego).
Outra cousa: a quantia da subvenção é maior ou menor, entre outras cousas, segundo maior ou menor for o gasto que se justiifica. Se pedes (e argumentas) 1.000 euros de subsídio, receberás menos que se pedes (e argumentas) 2.000.
39. O de sempre | 29/Novembro/2009 at 15:06
O que non sabe falar caga pola boca e o que non sabe sumar quere facernos parvos. Se o reintegracionismo é a segunda asociación cultural que máis recibe en todo o país é un feito tan claro coma que Ceivar non recibe un peso de ningunha institución galega nin española. E non é por escribir en portugués, non…
Ti non es idiota, ti es un españolista con pel de ovella galega e diñeiro do PP espaÑol.
40. Galeguzo | 29/Novembro/2009 at 17:30
#39 Beeeeeee!
Mais parvo e não nasces.
1.- Que associação é “o reintegracionismo”?


2.- Por uma reintegracionista, quantas não reintegracionistas receberam subsídios? Qual o importe total do recebido por todas elas?
3.- Uma cousa é o dinheiro concedido e outra o que finalmente se receba. Podem-che conceder 30 mil euros, mas só chos ingressarão se os justificas todos.
4.- Ceivar não é uma associação cultural, e estes eram subsídios de Cultura, panoco.
5.- O importe dos subsídios, insisto, vai em função de quanto se pediu. Se uns receberam mais que outros é, entre outros fatores, porque pediram mais. Depois há outros fatores, como a qualidade do projeto apresentado, por exemplo.
6.- Se tens alguma queixa, como cidadão podes impugnar esta resolução.
7.- O que alguns reintegracionistas temos criticado não é o fato de receber subsídios, mas que entidades que os recebem aceitam isso de “quem paga, manda” para não os perderem. Falta a primeira vez que uma associação reintegracionista recebeu subsídios (esta nem é a primeira nem será a última vez) e em troca vendesse os seus princípios.
8.- Este é o meu derradeiro comentário neste blogue salvo causas de força maior
9.- Beijinhos, Alema. Temos de ver-nos um dia
41. Konichiguá | 29/Novembro/2009 at 18:06
Pra o inútil “do de sempre”:
a ver analfabeto asnar, o facto de tu teres lido todos os nossos clássicos em versões deturpadas com ortografia RAG … perdom: RAE! nom fai com que OS NOSSOS ANTEPASSADOS ESCREVESSEM ASSI ..
(bom, quiçá os teus sim, que lendo-te seica deves ser da Fachadoliz ou por aí … isso se sabes quem som os teus pais ..).
Hala, a ranhá-la, que com o dinheiro do “ultralusista” Feijón vamos ir pedir mais dinheiro a Bush, Murdoch, Berlusconni, Asnar, que seica som “reintegrata
42. Konichiguá | 29/Novembro/2009 at 18:07
… com o dinheiro do “ultralusista” Feijón vamos ir pedir mais dinheiro a Bush, Murdoch, Berlusconni, Asnar, que seica som “reintegratas empedernidos” …
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
43. Portugaliza | 29/Novembro/2009 at 19:33
Vaia ; O de sempre, manipulando a maneira de escribir de Pondal :-)…
E enchendo-se-lhe a boca falando de “nacionalismo”… :-P””
menos mal que és um fanático deste lado xq se chegas a ser do outro !!!. Com tanta cultura e inteligência !!!.
44. bertus | 29/Novembro/2009 at 21:47
Non entro a discutir se a subvención é adecuada ou non porque descoñezo as condición e termos da cuestión. Polo que lle concedo o beneficio da dúbida.
O que si é certo é que hai hipocrisía, falta de verdade e coincidencia absoluta cos inimigos do galego no discurso dalgúns lusistas respecto do “galego subsidiado”.
Vexo que moitos vos molestades en facer ver que non é o mesmo o lusismo ca o PP. Certo, non é o mesmo. Mais que o lusismo, e a súa hostilidade contra o galego, poida ser empregado polos inimigos do idioma, so a premisa “divide e vencerás”, para conseguir os seus obxectivos, é algo do que xa se decatou Andrés Freyre.
45. Konichiguá | 29/Novembro/2009 at 22:13
OS QUE ESCREVEM O GALEGO COMO SE FOSSE UM BABLE OU UM DIALETO DO CASTELÁM … A DIZER QUE OS “LUSISTAS” (SIC) ATACAMOS O GALEGO …
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
E LOGO, QUE ALCUME MERECERÍADES VÓS, “LUMIEIRAS” ??? ..
46. Konichiguá | 29/Novembro/2009 at 22:17
RESPONDO:
ESPAÑÑÑÑOLISTAS OU CAJTELLLLLLANISTAS ..
HALA, APRENDEDE DOS CATALÃES, PAPAÓSTIAS!
QUE NUNCA LHES OCORREU ESCREVER “YENERALITÁ”, “CATALUÑÑÑÑA”, “YORDI PUIOL” OU “VERYA DE MONSERRÁ” …
PLASPLASPLAS !!!!!
47. Konichiguá | 29/Novembro/2009 at 22:20
Exercício para inúteis:
Inglês: Hello, how are you?
Inglês para ilgarragueiros: Jelou, jau ar yu?
GALEGO: engenheiro
bable hispano: enxeÑeiro ..
PLASPLASPLAS!!!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
48. onimirfo | 29/Novembro/2009 at 22:33
#44. bertus escreveu:
“o lusismo, e a súa hostilidade contra o galego, poida ser empregado polos inimigos do idioma”
É bem sabido que os reintegracionistas nom som anti-galegos, como muito opostos a uma visom excludente do nosso idioma. Acusar os EXCLUÍDOS (polos sectores isolacionistas mais fanáticos) de ser eles os EXCLUDENTES ou é deslize involuntário (quero crerl), desconhecimento, ou piada de mau gosto.
Polo demais, concordo com o Bertus: nom é momento de pelejar por parvadas mas de salientar o que nos une, entrementes que o PP está a desmantelar as Galescolas e demais manobras subtis e nom tam subtis que no futuro veremos.
49. Fillo Logo | 29/Novembro/2009 at 22:37
Konichiuá, es un analfabeto, non sabes que as cantigas máis antigas non teñen lh nin nh, non sabes que Pondal escribía con ñ, que tamén é anterior ao nh e galego-galego. Es un racista cos galegos e desprezas a literatura galega actual, pero unicamente porque moita dela non chegarías a saber de que vai porque che falta cultura. Es unha mona de repetición e pouco máis, os teus chistes son moi vellos e moi aborrecidos.
50. pailan | 29/Novembro/2009 at 22:44
http://trabalhadoresdocomercio.org/musica/cumpilatorio/de-manha-eu-bou-o-pom-mas-ja-tou-farta
51. bertus | 29/Novembro/2009 at 23:50
“É bem sabido que os reintegracionistas nom som anti-galegos, como muito opostos a uma visom excludente do nosso idioma”.
Non dixen que forades anti-galegos, só que as vosas diatribas contra o galego (o que se considera distinto do portugués) moitas veces son inxustas e calumniosas e coinciden coas da dereita máis reaccionaria como no caso da acusación acerca do “galego subvencionado” ou dos “vividores a conta das subvencións”, e tantos outros étceteras que podemos atopar nun tris tras na rede. E outras diatribas contra da presunta “inautenticiade” do galego son oportunamente utilizadas por eles, coma no caso de Andrés Freyre. Iso está aí, escrito, literalmente, na superficie, sen necesidade de buscar mensaxes ocultas ou claves inconscientes. É un feito.
Está claro que nunha guerra a tres frontes non ten porque haber identidade entre dúas desas tres; ora ben, o que combate a dúas frentes normalmente (hai experiencias preto espacio-temporalmente na Historia) acaba perdendo sempre.
52. Portugaliza | 30/Novembro/2009 at 1:54
Galego-galego de madera-madera , mira que os há parvos!!
tão galego coma tí, era o lema electoral do Dino que nos governou, e não aprendemos, pode que realmente não queiramos aprender ou que não haja quem nos ensine ….
” É corrente observar o empenho com que os escritores da Galiza e Portugal, mesmo aqueles que ajustam o seu labor a severas normas científicas, discutem e regateiam as glórias que, naquele período, possam corresponder aos seus respectivos países, sem repararem em que se entregam a um jogo pueril sem qualquer valor, pois que, fora do aspecto político e das regras administrativas, não se pode falar, em relação a esses séculos ( XII e XIII) de Galiza e Portugal como povos distintos; a verdade é que formavam um povo comum: o Galego-Português. ” Lopez-Aydillo ( Los cancioneros gallego-portugueses como fuentes históricas, pag. 320, n. 1.
Eu realmente não sei se tes/ tives-te cartos sufientes para pagar-te os estudos ou se te ajuda o Feijoo ou te ajudou outro governo qualquer com uma beca… mas valia mais dar os cartos à Mesa… por que tu não os estás aproveitando nada …
53. Banzai | 30/Novembro/2009 at 10:17
Portugaliza: e que queres xustificar citando ese señor? Quen non está de acordo con iso? Pero non se mira que invalide nada do que os defensores ou defensoras do galego levan dito en todos os post anteriores, que son feitos, meu ghichinho, e non interpretacións de se eramos un dous ou tres pobos.
54. spqr | 30/Novembro/2009 at 11:18
#27 Pois o que eu dicía, parvadas ou “parvoíces” tanto ten.
55. Portugaliza | 30/Novembro/2009 at 17:57
Se concordais com o anterior, não podeis concordar com Fillo Logo nem com O De Sempre… Até Rosalia foi traduzida ao Novo Galego e não digamos a Meendinho ou qualquer outro vulto da literatura galego-portuguesa, a história sempre a escrevem os vencedores e neste tema da lingua os vencedores foram aqueles que no 81 deram o ” golpe de estado linguístico” já que não podiam consentir que o galego deixa-se de ser um dialecto, umas sapatinhas de andar por casa, um folclore!. Os dados estão ai, qual é o número de galego-falantes menores de 30 anos na actualidade e qual as pessoas utentes da mesma idade para baixo no 81?, qual o resultado de 28 anos de política linguística?, de “normalización e normativización” ?. Mas tens ração Banzai, esse não é o tema desta secção; o tema principal é a aportação que o governo do PP fez, faz e fará a qualquer grupo que trabalhe pela dignificação linguística, como qualquer outro estamento ou instituição espanhola possa fazer, e aqui é donde tanto faz que seja a um grupo reintegrata como a um oficialista, de quem é o dinheiro que reparte o Governo? ( seja qual for) ou o pessoal acha que o tiram dos seus próprios bolsos ??. Quem é o Galego ou Galega seja da escolha normativa que seja que não quer que nos devolvam o roubado?… tú ?
56. bertus | 30/Novembro/2009 at 21:12
A literatura galega moderna, pola que é coñecido o galego internacioalmente, presenta un modelo ortográfico e de lingua que non é o portugués e que está bastante máis preto do galego actual.
57. virus | 30/Novembro/2009 at 22:41
Ñ
58. Jo | 17/Decembro/2009 at 15:14
Como brincadeira poderia valer, mas que lhe façam caso…
Um sócio da Mesa lusista, pró-Aglp, como muitos outros.
Deixa un comentario
HTML permitido:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Trackback deste artigo | Subscribirse aos comentarios mediante RSS